new in: comfort zone

 
Jag gjorde ett riktigt budgetkap igår när jag bestämde mej för att utöka skugg-garderoben! För 89 kr fick jag hela 8 skuggor i en urfin palett från WetnWild; Coloricon Comfort Zone. Tycker att de hade fint pigment allihopa och det går definitivtatt göra både enklare vardagslooker och mer dramatiska kvällsmakeuper med denna palett. Det enda jag egentligen är lite klurig med är att jag gillar att kombinera matta och skimriga skuggor och att denna bara innehåller just skimmerskuggor vilket gör att man kanske vill plocka med sig ytterligare en (matt) skugga om man är på språng. Men visst kan man väl leva med det?

Nu har ju jag vart och kladdat i dessa redan, men visst är det lite gulligt att de tipsar om användningsområden för samtliga skuggor med tryck i dem?
 
 
Alltså hur fin är nr 4 (lillfingret)? Så himla häftigt med två färger i en och samma skugga! Just att den blir brun när den tonas ut gör ju att man kan göra en riktigt tjusig skuggning med enbart denna!
 
 
Det är rackarns svårt med ljuset när man skall fota swatches! Hoppas att ni känner att ni ser effekten på dessa bilder! Tycker att skimret kom fram fint i alla fall. :)
 
Nu kliar det i fingrarna att få göra en look med dessa! Kommer säkert upp i de närmsta dagarna om jag känner mig själv rätt! 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Louise:

Hihi, sa jag att jag såg Linda Hallberg på gatan här om dagen? :D Fyran ser ut som fiskfjäll.

Kommentera här: