dagens - ombre

 
Lyxade till en pluggdag inför tenta med lite ombre-läppar! Här matchat som jag tycker att det är allra snyggast med enkla ögon. Lite aprikosfärgad, skimrig ögonskugga på locket och vit kajal på vattenlinjen. Mascara på överfransarna och lite lite på underfransarna.
 
Till läpparna har jag använt Kikos röda läppenna i färg 307 samt IsaDora inliner kajal i "satin white". Lite skimrig ögonskugga IsaDora Gleaming eyeshadow i "ice vanilla" i mitten för lite skimmer.
 
Basen har jag valt att hålla ganska naturlig, något jag gillar nu när våren börjar komma och solen kikar fram! Som alltid har jag highlightat kindben och näsrygg, och jag har skippat puder förutom i t-zonen för att behålla lystern i ansiktet.

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Fint:-)

2 Emma:

Jätte snyggt!

3 dress me up:

Flash-sale på Dress Me up . Från och med idag den 17:e mars.
Storfynda BILLIGT. Samma kvalitet som övriga produkter, men färre kvantitet.

Kundservice är väldigt viktigt för oss och vi älskar att få feedback från kunder och gäster i shopen.
Konstruktiv kritik får oss att bli ännu bättre. Som tack för ett mail med sådan, får ni en gåva om ni samtidigt beställer något.

Alltså finns det TVÅ vägar till att få kläder väldigt billigt just nu.

1. FLASH-sale
2. Beställ produkt. Skicka mail med förslag till förbättring så får ni 3 förslag på gåvor. Välj en. Värde:upp till 350:-
Skickas med er beställning.

Välkomna!

http://dressmeup2.tictail.com
MVH Team Dress Me Up

Kommentera här: