depend gellack

Har sedan i höstas gått och förälskat mig i depends gellack. Supersmidigt att göra själv hemma om man som jag är lite pysslig med naglar, och fantastiskt skönt att slippa måla om naglarna så ofta! Det enda jag har att klaga på är att det kan vara lite klurigt att få av, men jag hörde att det kommit en ny remover som skall vara mer effektiv. Får testa och återkomma med resultat!
 
" Ny generation av nagellack som härdar i LED-lampa och ger ett lackresultat som håller i 2-3 veckor.
Depend GelLack är en ny revolutionerande produkt som är lättare att applicera än ett vanligt nagellack. GelLackytan är extremt hållbar och med en högglans och färgåtergivning som Du aldrig tidigare sett. Ingen filning av nagelytan som kan skada den naturliga nageln krävs före applicering av GelLack. Den naturliga nageln skyddas och förbättras i kvalité under GelLacken. När sista steget i appliceringen av GelLack är gjord är lackytan helt torr och kan vidröras och klarar stötar. Du är ”Ready to Go”!  GelLack passar även utmärkt till tånaglarna där lackresultatet håller längre än på händerna. GelLacken tar Du enkelt bort med Depend GelLack Remover utan att skada den naturliga nagelplattan. "
 
G316 Scarlet
 

Här kan man se att lacket sitter som berget! Detta har jag haft ca 2 veckor på bilden (därav utväxten) Färgen jag använt är G041 Blue Fashion

När man väl fått in snitsen går det även utmärkt att måla franska naglar med gellack! Jag har använt färgerna G320 Romantic pink och G031 French White
 
Har ni testat gellacken och vad tycker ni?
 
 
 
 
 

Kommentera här: