nytt i sminkväskan

Unnade mig lite uppiggande sminkshopping såhär i tenta-tider, internetshopping är farligt när man är student!
 
Sigma E40 blending eye brush - en ny favorit bland uttoningsborstarna! Tonar skarpa kanter på nolltid! Det är dock en ganska stor borste, vilket kan vara bra att tänka på om man har lite mindre ögon eller är ute efter en mer precis borste.
 
SLEEK makeup i-Divine eye shadow palette - (Storm till vänster på bilden och Sunset till höger) köpte två eftersom jag inte kunde bestämma mig vilken jag helst ville ha! Jag tänker att man kan få tänka så när man hittar en hel palett välpigmenterade ögonskuggor för under 150 kr!
 
Too Faced Candlelight Glow Duo - min älskade nya highlighter! Jag har varit på jakt länge och jag är så nöjd! Trots att den var lite dyrare känns värd varenda krona! Jag applicerar den på kindben, amorbåge, över ögonbrynets högsta punkt samt på nyckelbenen, ger superfint glow utan att vara glittrigt! Har även testat att lägga den som ögonskugga och även det blir jättefint om man vill ha en mer nedtonad ögonmakeup. Man kan välja att använda färgerna var för sig eller som jag svepa borsten över båda färgerna. 
 
 
 
 

Kommentera här: