Snabbtipset: facemist

 
Att fixera sitt smink med en face mist är något jag verkligen gillar! Det både håller längre och så får den sminket att se mindre pudrigt ut. Arbetar man mycket framför dator är det också lätt att bli torr i hyn, och att spraya huden under dagen är ett bra sätt att återfukta utan att förstöra makeupen. Att spraya face mist är också härligt efter rengöring om man vill ge lite extra fukt åt en torr hy (som min är så eländigt så här i vintertider!)
 
 
 
Jag har tidigare använt Clinique moisture surge face spray, men nu när den tog slut har jag övergått till MAC fix+ som jag hört mycket gott om. Har inte hunnit testa den så länge än, men gillar den hittills skarpt!
 

 
 
Vill man ha en spray att ta med har budgetfavoriten Yves Rocher en liten flaska som är smidig att ha med i väskan!
 
 





 

Kommentera här: